صنایع برودتی سید صالحی
آنچه در این مقاله می‌خوانید

بهترین سیستم تهویه مطبوع برای دفترکار چیست؟

بهترین سیستم تهویه مطبوع برای دفترکار چیست؟
آنچه در این مقاله می‌خوانید

اگر می‌خواهید یک دفتر کار بزرگ یا یک شرکت، راه اندازی کنید، یکی از مواردی که باید به آن، توجه کنید، سیستم تهویه مطبوع آن است. اگر در این زمینه، سررشته‌ای نداشته باشید، نمی‌دانید که بهترین سیستم تهویه مطبوع برای دفترکار یا شرکت شما، چیست. داشتن ساختمانی که در تابستان خنک و در زمستان گرم باشد کارکنان و مشتریان خود را در طول سال راحت نگه دارد، چیزی است که قطعاً شما از یک سیستم تهویه مطبوع، انتظار دارید. آشنایی با سیستم تهویه ساختمان تجاری شما به دلایل زیادی می‌تواند برای شما مهم و اثرگذار باشد، به‌عنوان مثال اگر بتوانید بهترین سیستم تهویه را برای خود، انتخاب کنید، در روزهای گرم تابستان، کمتر درگیر خرابی و مشکلات آن می‌شوید.
امروز، ما برخی از جزئیات در مورد بهترین سیستم تهویه مطبوع برای دفترکار، نحوه کار آن‌ها، انتظارات برای نگهداری و موارد دیگر را توضیح خواهیم داد.

منظور از سیستم تهویه مطبوع برای دفاتر کار چیست؟

سیستم های گرمایش، تهویه و خنک سازی که در اصطلاح دیگر به آن سیستم های تهویه مطبوع می‌گویند، بخشی جدایی‌ناپذیر از ساختمان‌های مدرن است. سیستم های تهویه مطبوع وظیفه حفظ راحت دما (معمولاً حدود 72 درجه)، رطوبت سازگار (بین 40-60٪) و نگهداری کیفیت هوای داخل به‌اندازه کیفیت مطلوب (نگه‌داشتن C02 به کمتر از 1000PPM) را بر عهده دارند.
چندین نوع مختلف از سیستم های سیستم تهویه مطبوع تجاری وجود دارد، اما به‌طورکلی، این سیستم ها به‌طور مشابه فرایند آن‌ها به‌صورت زیر کار می‌کند. ما در صنایع برودتی سید صالحی معتقدیم که برای شناخت بهترین سیستم تهویه مطبوع برای دفترکار، می‌بایست ابتدا با انواع آن آشنا شوید. واحدهای تهویه مطبوع با عبور هوا از سیستم مبرد یا خنک کننده آب، دما را کاهش می‌دهند و همچنین رطوبت اضافی هوا را در فرآیند از بین می‌برند.
سیستم های گرمایش اساساً برعکس سیستم های تهویه مطبوع / خنک کننده کار می‌کنند، جایی که هوا از طریق سیستم هایی عبور می‌کند که هوا را با استفاده از آب، سیم پیچ رادیاتور یا گاز، گرم می‌کنند. سیستم های تهویه با گردش هوا با فن‌ها و عبور هوا از سیستم های فیلتراسیون، هوا را تمیز نگه می‌دارند.

اشتراک گذاری

Telegram
WhatsApp
Pinterest
Facebook
Email
مقالات مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *